جشنواره رسانه ای ابوذر با هدف بصیرت ، توسعه و نهادینه کردن انقلاب اسلامی برگزار شده است

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر با حضور فعالیت حوزه رسانه و با سخنرانی دکتر مهدی نوباوه فعال سیاسی و رسانه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی رشت برگزار شد.

رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان در این مراسم با بیان اینکه دنیای سایبر دنیای وفور اطلاعات است و در آن کمبود هایی نیز به چشم میخورد،گفت: ما رسانه بدون نقص نداریم اما مهم آن است که  اصحاب رسانه و فعالان این حوزه کاستی هارا شناسایی کنند و برای مرفع کردن آن بکوشند.

به گزارش باز باران خبر، سرهنگ مهدی پارسا تعامل رسانه هارا مهم خواند و رسانه هارا یکی از ارکان تحقق آرمان ها دانست و افزود:خوشبختانه امروز مردم  به رسانه های انقلاب خوشبین هستند،زیرا رسانه باید در دایره گفتمان انقلاب در جهت مرتفع شده مسائل جامعه مسئولین را به عمل وادارد.

وی هدف دشمن در جنگ رسانه ای را دوقطبی کردن کشور و ایجاد فتنه انگیزی برشمرد و عنوان کرد: پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر با هدف توسعه و نهادینه کردن انقلاب اسلامی و بصیرت بخشیدن به آحاد جامعه برگزار شده که از تولیدات ارزشمند رسانه ای حمایت میشود.

سرهنگ پارسا با پرداختن به اهداف و محور های این جشنواره افزود :کیفیت آثار ارسالی امسال از یک جهش بسیار  خوبی برخوردار بود که ۱۲۰۱ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با تاکید براینکه این سازمان اقدام به ایجاد تشکل و انجمن های متعددی در حوزه خبرنگاری انجام داده است،اضافه کرد:در حوزه پوشش راهپیمایی اربعین ۶۱ خبرنگار توسط این سازمان اعزام شدند که  ۳۸۰۰ فراورده خبری تولید شد.

وی همچنین به نشریه جنگل اشاره کرد وگفت: معضلات سه گانه حوزه رسانه مانند  بیمه،اشتغال ، معیشت و رفاه با مشکلاتی روبرو است اما امروز ذائقه مردم تغییر پیدا کرده و از رسانه های مکتوب به رسانه های مجازی تبدیل شده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=6622

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: