برای مجازات متخلفان به یک خلخالی نیاز داریم!

شاید اسم آیت ا… خلخالی و کارهای اوایل انقلاب او را شنیده باشید.

از اول ماه جاری وقتی بیماری کرونا (کووید۱۹ ) رونمایی شد و مردم به داروخانه ها مراجعه کردند و با کمبود ماسک مواجه شدند این سوال همیشه مرا اذیت می کرد که چرا ما در شهر رشت یک تمام کننده نداریم؟ 

واقعا چگونه است که  یک نفر دراین شرایط بحرانی به خود و به وجدان نداشته اش اجازه می دهد، اقلام پزشکی مورد نیاز جامعه و بیماران را احتکار کند ، گران فروشی کند و… ولی متولیان امر فقط بصورت کاملا نمایشی با او برخورد کنند!     

چطور می شود یک پزشک به خودش اجازه دهد در منطقه خطر و باتوجه به رطوبت بالای آنجا مطب خود را ببندد؟!

چرا مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان آنقدر افسار گسیخته است که ازسوی دولت برایش مباشر تعریف می شود؟

چطور صداوسیمای استان که الان باید حامی مردم باشد و  خبررسانی ۲۴ ساعته جهت آرامش جامعه گیلانی از خود به نمایش بگذارد فقط خبرسازی می کند؟!

 چرا آنها کارگزارانی در بیمارستانها مستقر نمی کنند که مردم را به درستی هدایت کرده و با حضور در خانه های بهداشت استان از امکانات و فعالیت های آنجا فیلم تهیه کنند تامردم ببینند و کمی آرامش داشته باشند. 

چطور دشمنان این ملت می توانند با رسانه های خود مردم را بترسانند ولی مسئولین ما نمی توانند مردم را به آرامش برسانند؟! فقط به این دلیل که به آنها دیکته شده میزان کشندگی بیماری کرونا ویروس جدید چین بسیار کم است! 

واقعامردم باید چند نفر از عزیزان خود را ازدست بدهند تا زنگ خطر شما به صدا درآید؟!چرا از مسئولیت پذیری فراری هستیم؟!

به راستی ما به کجا می رویم؟ آیا منتظر هستیم دستی از غیب به داد ما برسد؟! 

در خاتمه از آقای استاندار گیلان، از فرماندار ، از نمایندگان منتخب مردم، از نماینده ولی فقیه استان، از رئیس کل دادگستری گیلان و… عاجزانه درخواست می شود عاملین گرانفروشی و احتکار ماسک ولوازم بهداشتی و… را بصورت پخش زنده از صداوسیما در دادگاه عدل الهی محاکمه و مجازات کنند و تنها دراین شرایط می توان باور کرد که همه باهم هستیم و این ویروس لعنتی کرونا راشکست می دهیم!
مجید مصطفوی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=8008

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: